حسین حسین ، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

*شازده حسین*

سفر کیش حسین....

1392/1/8 17:37
نویسنده : مه رخ
381 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام حسین عزیزممممممم

من الان حالم خیلی خوبه چون فعلا حسین خونم بالا رفته

شما شازده حسین خوشگل ما تا دیروز کیش بودی....

دیروز ساعت 2 با مامان و عمه به روایت خودت با هلیکوپتر برگشتین تهران(به هواپیما میگی هلیکوپتر)
3 شب و چهار روز کیش بودین و منم میومدم پیشتون هتل می موندم....یکی دو بارم با خودم اوردمت خوابگاه پیش دوستام که شما نهایت خجالتو از خودت بروز می دادی....این چند روز به من خیلی خوش گذشت....فک می کنم به تو هم خوش گذشته باشه چون حسابی شیطونی کردی و جاهای جدید رفتی...
از جمله اینکه سوار کشتی شدی
این عکس رو هم خودم خیلی دوست دارم:نیم رخ خودت و عمه توی غروب آفتاب
بعد از کشتی آکواریوم رفتی شهر بازی
چیــــــــه؟!دارم سیب زمینی می خورم....
اینجا هم از ذوق قمقمه ی خوشگل سبزت همش آب می خوردی.....
اینجا کت و شلوار خریدی که خیلی با مزه شده بودی ولی اجازه نمیدادی ازت عکس بگیرم
اینجا هم که فضولیت حسابی گل کرده بود....

پفک می خوری؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیر مهدی
11 دی 91 17:11
سلام با جشن قدم امیرمهدی آپم تشریف بیارین