حسین حسین ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

*شازده حسین*

ای جونم خوشگل مقق....

1391/7/25 18:15
نویسنده : مه رخ
590 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلممممممممممممممممممممممقلب

خوشگل مقق تا الان یه ماهه که من تو رو ندیدمافسوساگه بدونی چقدر دلم برات تنگ شدهناراحت

دیشب یکم مریض بودم رفته بودم بیمارستان....پسر بچه های همسنتو که می دیدم دلم ضعف می کرد....دلم می خواد بببینمت انقدر ماچت کنم که جونم درادماچماچماچ

دیشب واست زنگ زدم.....می گفتی :مقق بلام ایدی بخل...ایاد بخل...ایدیم اوتاد تو آآنعور_مه رخ برام سیدی بخر....زیاد بخر....سیدیم افتاد توی آسانسور.....

امروزم خونمون بودی....عمه تعریف می کرد که گفتی:دلس بخونم...اگه اودا بخواد دکتر بشم......ای جونم دکتر شدن تو.......قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان رويين
30 مهر 91 11:47
عكساي جديد لطفاً





من یه ماهه حسینو ندیدم
عکس جدید ندارم متاسفانه