حسین حسین ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

*شازده حسین*

حرف زدن شازده حسینم شده دردسری واسه خودش.....

1391/6/18 13:29
نویسنده : مه رخ
406 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم....پریشب با هم باغ بودیم که تو شروع کردی حرف زدنHanging....حرف زدن جنابعالی هنوز کامل نشده و بعضی حرفا رو به جای حرف های دیگه به کار می بری.....مثلا هنوز به من میگی مَقُق....البته ما عاشق این مدل حرف زدنتیما ولی گاهی اوقات چیزایی می گی که معنی اصلیشون خنده داره.....مثلا اون شب می گفتی:

دایی معین باخا ان بگیره(دایی معین می خواد زن بگیره)(ا=ز)

حالا قیافه ی مارو اون وسط فرض کن

خودت

مامانت

مامانم

داداری و عمو پرویز و عمو صابر

من

یه بار دیگه هم اومده بودی واسه من تعریف می کردی:

 

اَفتم اونه اَن دایی،اونشو اَنگ اَرده بود....من اَست اَدم...گفت اَست نزن اَنگی میشی....

حالا منظورت چی بود:

 

رفتم خونه زن دایی،خونشو رنگ کرده بود....من دست زدم....گفت دست نزن رنگی میشی....

یکی از عکسایی که اون شب باغ ازت گرفتم




پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله مرمر
18 شهریور 91 13:42
سلام دوست عزیز، اومدم تا ازتون کمک بخوام، ریحانه جونم تو مسابقه «نی نی های باحجاب» وبلاگ کودک من شرکت کرده، رای گیری از روز شنبه 91/6/18 تا پایان روز دوشنبه 91/6/20 ادامه داره، اگر میشه یه کوچولو وقت بگذار و برو به این آدرس http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php و در بخش نظرات به شماره 5 ریحانه رای بده، باور کن خیلی وقتتو نمیگیره. پیشاپیش از لطفت ممنونم
خاله ی کوثر
18 شهریور 91 15:55
سلام کوثر طلا کاندید نی نی حجاب شده ممنون میشم اگه تا روز دوشنبه به لینک زیر برو به عکس شماره 8 یعنی به کوثر رای بده http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php
سپیده
18 شهریور 91 20:41
سلام. با تشکر از رای شما www.koodakeman91.niniweblog.com