حسین حسین ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

*شازده حسین*

تولد گل پسرمون....

1391/6/18 12:23
نویسنده : مه رخ
415 بازدید
اشتراک گذاری

شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

حسین جونی امروز میدونی یهو یاد چی افتادم؟!تولدت........انقدر ناراحت شدم.......آخه میدونی تولدت من نبودم اینجا....تهران کلاس داشتم بعدش انقدر این کلاسا خسته کننده بود که کلا یادم رفت بیام وبلاگتو آپ کنم و تولدتو اینجا ثبت کنم.....البته بگما...توام امسال تولد نداشتی به خاطر فوت پسر عموها.....ولی انگار مامانتینا واست کیک خریدن.....حتما ازشون عکسای اون شبو میگیرم میزارم واست عزیزم

 

الانم می خوام جبران کنم برات و اینجا واست تولد بگیرم

شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

حالا شما همگی فک کنید امروز 21 تیرماه هستششِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

 

 

 

اینم کادو های حسین جووووووووون

اینم کیک خوشمزهههههه

 

نخور بچه جون



 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)