حسین حسین ، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

*شازده حسین*

عذر خواهی از حسین عزیزم....

1391/4/10 16:41
نویسنده : مه رخ
488 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلممممممممممم

اگه بدونی این مدت چقدر ناراحت بودم که وبتو آپ نمی کردم.....آخه زیاد نمیدیدمت....این چند باری هم که با هم بودیم حال و روز خوشی نداشتم....دوبار از عید تا حالا اومدم  که اونم انقدر درس داشتم که وقت نمیکردم حتی بیام به وبت سر بزنم چه برسه که آپش کنم

عزیز دلم از عید تاحالا جمع فامیل و خانواده حال و روز خوشی نداشت.......در عرض دو ماه گذشته من دوتا از پسر داییهامو که پسر عموهای مامان توهستن رو از دست دادم....خودتم با اینکه بچه ای و ازین چیزا زیاد سر در نمیاری می فهمیدی که اوضاع چقدر غمگینهعادل و مجتبی پسرای دایی صابر هردو فوت کردن....مجتبی دیابت داشت و عادل هم از پچگی فلج بود....مجتبی 28 سالش بود و عادل 22....خدا رحمتشون کنه

 

 

نمی خوام حالا که بعد مدت ها اومدم وبتو با ناراحتی آپ کنم...ولی یه جورایی لازم دونستم که بگم این موضوعو.....

می خوام یه سر و سامونی به اینجا بدم و عکسایی که مدت آپلودشون گذشته رو دوباره آپ کنم....

قالب وبتو عوض کنم....

به دوستات سر بزنم......

 

کلی کار دارم دیگه....

سعی می کنم تو ایسن مدتی که اینجام مرتپ برات بنویسم و ازت عکس بزارم خوشگلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

❤مامان آزی❤
14 مرداد 91 19:01
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
سپیده
14 مرداد 91 19:33
سلام. با تشکر از رای شما