حسین حسین ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

*شازده حسین*

یه دنیا دوست دارم...

1390/11/23 16:55
نویسنده : مه رخ
382 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم


خوبی عزیزمممممممممممم؟!

الان داریم از خونه ی مامانی و بابایی میایم

تا منو دیدی داد زدی مامان مَقُقاز  توی سفره راه افتادی و پریدی توی بغلمEmoticon

عزیز دلمممممممممEmoticon این مدت خیلی دلم می خواست وبتو آپ کنم ولی باور کن وقت نمی کردماین چند روز همش خونمون شوغول پوغول بود برای عروسی عمو پوریا و خاله فرشتهخیـــــــــــــــــــــــــلی خوش گذشت تو هم دعوت بودی و کلی شیطونی کردیEmoticonراستی کردی هم رقصیدیEmoticonکلی به رقصیدنت خندیدیم

******

 

 

 

 

 

 

عزیز دلم شاید تا عید نتونم وبتو مرتب آپ کنم و ازت عکس و خاطره بزارم چون قراره برم دانشگاه 

بدون که خیلی دلم برات تنگ میشه* و دوریت برام خیـــــــــــلی سخته ولی خوب چه میشه کرد

دوست دارم خیلی زیاد...


 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

mahya
23 بهمن 90 15:31
mer33333333000000000 azize delaaammmmmmmmmm
mahya
25 بهمن 90 22:45
mahrokhaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmm delaaaaaaammmmm baraaaaaaaatttttttttt taaaaaaannggg shodeeeeeeeeeeeeeeee


الهی منم خیــــــــــــــــــلی...........