حسین حسین ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

*شازده حسین*

قایم موشک

1390/10/29 10:03
نویسنده : مه رخ
351 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلممممممممم

الان دارم از خونه ی شما میام دیشب من و خاله مهدیه پیشت بودیم niniweblog.com

دیشب کلی شیطونی کردیniniweblog.comتازه با هم قایم باشکم بازی کردیم قلبونت بلمممممممممniniweblog.comتو می رفتی پشت در کمد مثلا قلیم میشدی ولی دست و پاهای خوشکل و کوچولوت بیرون بود

niniweblog.com

بعدش من باید قایم میشدم که تو منو پیدا کنیniniweblog.comتو هم وقتی پیدام می کردی کلیییییییی ذوق می کردییییییی

niniweblog.com

الان که اومدیم تو خواب و بیدار بودیniniweblog.comولی از پشت در صدای گریتو شنیدممممniniweblog.com

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سپيده مامان هليا
30 دی 90 17:04
سلام مه رخ جون ممنون از حضورتون تو وبلاگ دخترم پسر شما هم خيلي نازه (ماشاا...)از طرف من ببوسش
مونا ( مامان النا)
3 بهمن 90 18:36
چه پسری چه قند عسلی بوسسسسسسس از طرف من و النا
زیبا
9 بهمن 90 10:52
سلام ممنون که به ما سرزدید.باافتخارلینک شدید.