حسین حسین ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

*شازده حسین*

آخیییییییییییییییییییییییییییییییییییش........

1390/10/20 10:38
نویسنده : مه رخ
345 بازدید
اشتراک گذاری

انگار که یه کار مهم انجام دادمممممممممممممممممniniweblog.comخیلی وقت بود که می خواستم بیام و وبت و آپ کنم ولیniniweblog.com تنبلی میکردمممممممممممniniweblog.comحالا ازین به بعد سعی می کنم بیشتر ازت خاطره و عکس بزارم قربونت برمممممممممniniweblog.com

تا بعد بایییییییییییییییییییییییی

 

خاله  هات اگه لطف کنم با نظر گذاشتن تشویقم کنن عالیییییییییییییییی میشه

niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بابای مهرسا
19 دی 90 9:45
ممنون که به وب مهرسا اومدید خوشحال شدم
رایان
20 دی 90 2:28
ممنون از اینکه به وبلاگ برادر زادم سر زدید یه پیشنهاد داشتم در مورد وبلاگتون اینکه اگر بیشتر بتونید وبلاگ روکودکانه کنید و از کدهای زیبا سازی بیشتر استفاده کنید به نظرم جالب تر و شادابتر میشه با تشکر از شما و آرزوی بهترینها برای حسین کوچولو وخانواده محترمشون


ممنون از پیشنهادتون
چشم سعی می کنم شادتر کنم فضای سایتو
محدثه
21 دی 90 23:29
سلام ممنون که به ما سر زدید
محدثه
21 دی 90 23:30
به به چه پسمل نا نا زی
مامان آناهل
22 دی 90 13:28
سلام حسین جان و مه رخ عزیز. خوشحال شدم بهمون سرزدین . وای چه حس قشنگی بوده وقتی مامان بابای حسین وب رو دیدن . ولی من بودم تا چند سال دیگه صبر میکردم .

ههههه آره خودمم پشیمون شدم
ولی مامانم لو داد

مامان سونیا
27 دی 90 12:56
شازده پسر رو ببوسید یک بوس محکم از طرف خاله
بهمون سر بزنید و با نظراتتون شاد مون کنید
با تبادل لینک موافق هستید


ممنون عزیزمم